onsdag 3. mars 2010

Feriefryd.....




Etter 5 dagers vinterferie er det tilbake på jobb i morgen - og jeg GLEDER meg! Det kom varer fra Lene Bjerre seint i forrige uke - kraftig forsinket av snø og ufremkommelige veier. Jeg fikk så vidt tid til å gløtte på noen servietter og lys før jeg ble sendt hjem på "ferie" til unger, klesvask og matlaging.......

Vår & sommer kolleksjonen er nydelig..... ta en titt på Lene Bjerre

Av produktene på bildene har vi bestilt både blomsterpotter og "hønsenetting-klokker" - jeg er litt usikker på om disse produktene kom med denne leveringen, det gjenstår å se i morgen..... Hvis ikke er de snart på vei ! Påskeeggene var det første som kom....og de er NYDELIGE! Har prøvd å legge inn bilde av dem, men får det ikke til..... Prøver igjen i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar